REVIEW NOVEL : KERANA AKU SUAMIMU



Salam..uolls ok lama aku x tulis blog hampir 4 tahun dah...oklah now aku nk buat review sikit tentang novel "Kerana Aku Suamimu" nampakk tak tajuk dia??Mestilah minah2 jambu macam aku pun beli novel ni yalah tajuk gah dah..tapi hasil nukilan June Muhamad bagi aku bole lah ..Cuma jalan penceritaan dia hampir sama dengan apa yang aku baca pasal novel bertajuk "Suami" nie..Dengaq kata tak lama lagi nak diadaptasikan waahhh...bestnya. Tapi expected hangpa semua mesti tinggi noh?

Oklah daripada hangpa dok dengaq aku dok ber'ceramah ' meh sini nak cerita sikit. Novel ini tentang Fitri dan Zahra yang ditangkap basah oleh keluarga mereka a.k.a dah terlanjur la.Lepas dah terlanjur confirm angpa semua tau kn? kena kahwin la. Biasa la alam rumahtangga depa mula2 hambar sikit.Lepas Zahra mengalami kemalangan sebab kena kata dengan Riyad (bekas tunang Zahra) terus dia berubah suka kat suami dia.Untuk Pengetahuan hangpa Fitri nie macam abang angkat Zahra la.Ending dia mesti hangpa tau kan??? B A H A G I A


Expectation ako tentang novel ini tinggi tapi x kesampaian dari segi rumah tangga depa bergolak sebab orang? ketiga lah..bagi aku biasa ja dia punya halangan2 rumahtangga..apa2 pun tahniah lah June Muhamad punya tulisan next bg gempak sikit. tq.

Share:

0 ulasan